Gotcha!

Hi guys! Just checking in with a quick post. I am looking through my pictures from a trip to Yuyuan Gardens here in Shanghai – I’m working on a blog post right now – but guess what I found among the pictures!  I am probably hard to miss here in Shanghai; a blonde scandinavian walking around with a big camera taking pictures of everything (and everyone). This guy clearly caught me taking a few snaps of him. Oops! Haha 🙂

// Heisann! Jeg er bare innom med et kjapt innlegg. Jeg driver og ser gjennom bildene mine fra en tur tatt til Yuyuan Gardens her i Shanghai – jeg jobber med et blogginnlegg om det nå – men gjett hva jeg fant blant bildene! Jeg er nok ikke veldig lett oversett  her i Shanghai; en blond skandinaver som går rundt og tar bilder av alt (og alle). Denne fyren har tydeligvis tatt meg på fersken mens jeg tok noen bilder av han. Oops! Haha 🙂

112

Leave a Reply

